Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2009

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣΗΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ



Τι δήλωσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Δημ. Καρύδης για το θέμα που δημιουργήθηκε με τον γιο του στις εκλογές στον Πειραιά




Σχετικά με τα δημοσιεύματα για δήθεν εμπλοκή του γιου του στην εκλογική διαδικασία, ο βουλευτής Α΄ Πειραιά και νησιών του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Καρύδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Με έκπληξη και λύπη παρακολουθώ την συντονισμένη προσπάθεια συκοφάντησής μου, με διαρροές ψευδών πληροφοριών για δήθεν εμπλοκή του γιου μου στη παραβίαση της εκλογικής νομοθεσίας το βράδυ της Κυριακής.
Η αλήθεια είναι ότι
...


ο εκλογικός αντιπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας στο συγκεκριμένο εκλογικό τμήμα, προφανώς πικραμένος από το δυσμενές για το κόμμα του εκλογικό αποτέλεσμα, δημιούργησε θλιβερό επεισόδιο εις βάρος του γιου μου -μετά την καταμέτρηση των ψήφων και την αποχώρηση του από το εκλογικό τμήμα- προσπαθώντας να αμαυρώσει την εκλογική νίκη του ΠΑΣΟΚ και την δική μου προσωπική επιτυχία, που προήλθε μέσα από καθαρό και έντιμο αγώνα, τον οποίο τίμησαν χιλιάδες Πειραιώτες και Πειραιώτισσες.
Τα διαδιδόμενα για δήθεν εκατοντάδες εκλογικούς αντιπροσώπους μου που συμμετείχαν στη διαδικασία, είναι παντελώς αβάσιμα και αγγίζουν τη φαιδρότητα. Όπως συμβαίνει σε κάθε εκλογική μάχη, με ευθύνη της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ τοποθετήθηκαν αντιπρόσωποι, προερχόμενοι από τα μέλη και τους φίλους του Κινήματος, και σε αυτή τη διαδικασία συμμετείχαν αναλογικά, όπως είναι λογικό όλοι οι υποψήφιοι βουλευτές.
Όσοι πιστεύουν ότι με τέτοιες θλιβερές προσπάθειες και ανώνυμες συκοφαντικές αναφορές, μπορούν να σπιλώσουν τη διαυγή πολιτική μου πορεία και τον ωραίο αγώνα μας, πλανώνται πλάνη οικτρά και σύντομα θα δώσουν λόγο στη δικαιοσύνη.
Για μένα ο μόνος αντίπαλος είναι η αντιμετώπιση των προβλημάτων που συσσώρευσε επί πεντέμισι χρόνια η Ν.Δ. στον Πειραιά και τα νησιά μας, για την επίλυση των οποίων θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις».